Titel
Delivering Happiness / A Path to Profits, Passion, and Purpose
Schrijver
Hsieh, Tony
Taal
Engels
ISBN
9780446563048
Uitgever
Grand Central Pub
Prijs
€ 5,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2010, 253 pag, Gebonden met stofomslag als nieuw
Meer info
In his first book, Tony Hsieh - the hip, iconoclastic, and widely-admired CEO of Zappos, the online shoe retailer - - explains how he created a corporate culture with a commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors, and backers. Using anecdotes and stories from his own life experiences, and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. He details many of the unique practices at Zappos, such as their philosophy of allocating marketing money into the customer experience, the importance of Zappos's Core Values ("Deliver WOW through Service"), and the reason why Zappos's number one priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own.
Afbeeldingen
bookobook
Dokkum
BookObooK probeert altijd binnen 2 dagen te antwoorden op Uw vraag/bestelling
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met bookobook
- Na uw bestelling ontvangen u en bookobook een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van bookobook vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- bookobook kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.